27 October 2010

Secara Rasminya...

Dengan ini, ku ingin mengumumkan,

bahawa secara rasminya,

aku telah pun khatam benda ni...


Novel Denyut Kasih Medik



Hahaha!!

Akhirnya, habis jugak aku baca. Rasa terseksa betol kalau x habiskan. Banyak da masa study aku tergadai dek menghabiskan benda neyh!


Apa-apa pun, gua mengucapkan jutaan syukran kepada Liyana Khalisa sebab sudi pinjamkan..hehe...Laen kali, beli lagi banyak2 novel ye, pastu boleh gua pinjam, kan?? 
*Bajet nak jimat duit~


Nanti bila da jadi doktor, aku nak jadi cam Dr Muslih. Harap2 dapat bini cam bini dia. Pergh..bahagia hidup!!


P/S : Gua tidak berjiwa sentimental mahupun romantik. Sekian, harap maklum...


 

9 comments:

Anonymous said...

bean.. macam best!
kw ctau owner tuh novel~ aku mo baca
hahahaha
skg nih addicted to kcB. ari2 nengok weh. hahaha
sot2.. xD

p/s : cpt pulang cairo. mo makan gambari lagik! [dgn ejaan yang ntah btul x ]

Aliya Najiha said...

wui. best kan novel tu. aku pun dah baca. ngee~ :D

Unknown said...

yup..bleh tahan la best dia...
tp cuba baca 'seindah mawar berduri' dulu, itu barulah kaw-kaw best dia..pergh..

azza, jmaat ni ak blik, so ready2 laa arr..haha

Azwan Halik said...

bean....smgat kw ar hahaha nsib la ada internet rmh kmu...dpt jga sy komen blog kw ne....

Unknown said...

alaa...agak-agak la loy..
komen la bnyak2 sket..hahaha!!

nadhirah baharin said...

sesungguhnya... aku belum khatam novel tu.... hampeh.. ;(
tahniah bean.. aku dah stat baca 3 bulan yg lepas,,

Unknown said...

haha..xpa2..
teruskan usaha ya..

Nafsah Dulajis said...

kirim salam cita-cita tu ah!

best ka tuh novel? 10 out of 10? hehe...

Balik-balik org offer suruh baca tu buku, kak reject mentah-mentah. x da hati ni >_<

sama2 jadi Dr yg soleh/ah lagi muslih biiznillah ^_^

Unknown said...

insya allah..^^

novel ni x lah 10/10 kak..bagi saya la kan, dia terlampau mau masukkan medical term dlm crita dia smpai kisah percintaan dia skjp ja..ikhlas dri hati...ceyh~haha

Related Posts with Thumbnails