03 October 2010

Pergi...

Petang tadi aku melambai tangan kat budak-budak YS. Diorang dapat penempatan di Alexandria University. 8 orang semuanya. 2 laki 6 pompuan. 

Kalau kahwin, cukup da sorang laki dapat 3, tinggal 1 lagi nak cukupkan 4, ye tak?

Aku nak sedih-sedih tapi x dapat. Buat apa jgk? Bukannya aku x boleh jumpa lagi pun. Kalau setakat Alex menjadi penghalang, no hal laa..


Muka masing-masing aku tengok riang-ria suka hati. Tapi di hati diorang, siapa tau.. Sesungguhnya, aku malas nak kesah..


Semoga selamat kalian di sana. Jangan sampai x ingat nak balik Cairo arr..

******


Ni member aku, burin, yang telah pergi meninggalkan kita..


Dalam ingatan, (14 September 2010 - 3 Oktober 2010). Semoga dirahmati Allah di sana....


Peh..macam dah mati...hehe~

4 comments:

Aliya Najiha said...

kesian pulak member ko tu. macam dah mati je. haha.

Feez™ said...

x payah nak kesian kat dia tu..
hehe~

nadhirah baharin said...

hahaha.. tu kah gmbar tersedih yg ada??? bean, kamu di zagazig ea??
npa len2 tmpt??

Feez™ said...

aku malas mau letak gmbar sedih melampau..
nnti x hensem kalau kau tengok..
hahaha!!
Yup, d zagazig..
c bur di alex pasal dia budak tajaan YS..
kami yang zakat di zagazig

Related Posts with Thumbnails