10 October 2010

Aku Dan Alexandria

Minta maaf aku lama x update. Sebab aku sibuk men"ziarahi" member aku (yakni burin) kat Alexandria.
*bukan melancong..sekian..

Gua pi sana naek kereta sewa. Tapi ada member aku sorang ni x puas hati bab x inform dia aku nak jalan. Alaa..rilek la bro, pe hal marah-marah kat gua ni. Aku lupa nak inform laa. Serius....Minta maaf ya...(moga diterima)


Kali ni aku malas nak tulis panjang-panjang. Xde mood sebab member kata aku x "true friend". Peh..sadis...


So, aku post gambar je la ye..


Beli tiket ke Iskandariah
Laut Mediterranean yang mendamaikan


Bandar Iskandariah
Depan kubu


Inilah kami~
Ice Cream yang mengiurkan~
Jalan di Alexandria
Train station di Iskandariah
Eh..aku kat Paris ker??
Nak balik Cairo dah~
Huh..Illuminati?? Freemason??
Burin..melayan kami "sebaiknya" di Alexandria


Sila ambil nota:


Iskandariah itu sama maksudnya dengan Alexandria. Faham?
Umpama sigup (bahasa Sabah) dan rokok..
Harap sampai maksud gua..
Sekian..

No comments:

Related Posts with Thumbnails