09 September 2010

Tak nak jadi camni..


video


Peh..menitik-nitik air mata ak tengok. Video ni memang favourite ak dari dulu lg. Tengok banyak kali pun, menangis jugak. Hmm..memang sah aku ni berjiwa sentimental, ye tak?

Aku doa banyak-banyak tak nak jadi doktor camtu..

Lepas ne, kalau ak jumpa doktor x ingat mak bapak, ak bagi backhand sekali. Nikmat Allah bagi banyak-banyak bukannya tau nak bersyukur. Bila Allah tarik balik baru nak sedih minta ampun minta maaf. 

Orang jenis kufur nikmat ni aku anti..


P/S : Ya Allah, sempena hari lebaran yang kian menjelma ini, ku mohon jadikanlah ak seorang yang bersyukur dan soleh kepada kedua ibubapaku..amin...



2 comments:

Najihah said...

GOODDDD jadilah Doktor Quranic Generation k..Berjaya dunia akhirat..

p/s: so kalau ak sakit nnt..korang yg jd doktor nie bagi servis percuma ler..hoho

Feez™ said...

servis percuma??
aih..tolong sket..percuma x boleh, tp diskaun boleh..heh

Related Posts with Thumbnails