23 September 2010

Akhirnya etisalatku berfungsi..

Fuh, lega rasanya..

Setelah menunggu sekian lama, akhirnya Etisalat aku berfungsi jugak. X payah lagi aku terseksa dengan bil Celcom yang mencekik darah tu. Haish!!

Sebelum ni aku sedih aku sedih, tengok dorang yang laen bermesej sesuka hati. Sebab diorang sudah beli sim card Egypt yakni Vodafone. Kerana aku guna Celcom, aku ditinggalkan..

"Weyh, kamu kat mana ni? Aku cari dalam bilik tiada pun?" mesej aku kepada member aku.

"Bean, kami di CityStar sudah ni" katanya

"Aih, korang jalan x bawa aku lagi tu, laen kali sound-sound la kalau mau jalan!"

"Alaa, mahal la mau mesej kau. Kau kan guna Celcom"

Ceh, alasan yang tidak munasarawak. 

Xpela, yang dulu tu aku dah lupa. Sekarang aku dah ada Etisalat, lepas ni tiada lagi excuse. Etisalat aku lagi power dari Vodafone korang. Tiap hari Khamis dan Jumaat dapat online internet free. Haha...

P/S : Tapi masalahnya, hp aku tue, bluetooth pun tiada, macam mana nak online ah?
 

2 comments:

Burungman said...

hahaha... ko guna henpon ko yg tu ari pulak kan bean... kahkahkah...

Unknown said...

Eleh..
ketawa kau arr..
xpa, nanti aku beli hp yang power punya..heh!

Related Posts with Thumbnails