12 April 2010

Pulau Manukan Memories

+ Waa...ari neyh aku penat btul laa..haha

+ Tp kepenatan tu berbaloi ngan apa yg ku experience ari ni..=)

+ Experience apa??

+ Aku pi Pulau Manukan for da first tym wif ma frens!!! YeaH!!!!

+ Aku da kumpul kat jeti tepat2 jam 7..psl dorg ckp dtg b4 jam 7..

+ Tp, smpai2 ja, bru dua ekor yg smpai...kombo sma boss ktorg, abg jefrie!!!

+ Hahaha...

+ Tunggu pnya tunggu..last2, jam 8.30 bru jln..xpelaa, janji jalan..

+ Bot dya bleh tahan laa..lajuuuuu....beessssttttt...ble drift lagi....huhu..

+Tp, bila langgar om
bak, tu yg x best...skt punggung owh bla terhempas ngan ombak...

+ 20 minit gtu, smpai la d ctu..Pulau Manukan...

+ Dorg dgn terujanya dan kegirangan naik jeti..

+ Fuh..air laut dya, clear habis!!! Mcm listerine pnya colour!!

+ Ikan pon mcam2 colour..jinak lg tu!!!

+ Dorg yg len terus serbu air, snorkling..cam x pernah nmpk air ja..haha!!

+ Aku, bur, sam, hakim ngan gaybs round2 pulau dlu..bg chan dulu ngan dorg..hehe..

+ Then, ktorg jumpa 1 spot cantek pnya..ada batu2..cam dkt simpang mengayau..apa lg, sesi fotografi la jwbnya..haha..

+ Bila dah hbs round, dorg da hbs mandi..yeah, turn aku plak snorkling..hehe

+ Aku snorkling dkt kwsn tmpat bg mkan ikan..padil, kombo ngan sam join skali..

+ Wow!! Kat situ, ikan banyak gila!!

+ Macam2 ada..colourful lg tu..

+ Ikan lalu dpn muka aku jer..waa, nak pegang dya lari plak..ish!!
+ Kami laa group paling lama snorkling...fuh, puas!!

+ Tym lunch, makan
sandwich ja..low budget maa!! haha...

+ Pastu, ktorang bg makan ngan ikan2...adoi, banyaknya!!

+ Waa..geli owh tym tue...tp bestt...hehe
+Jam 1.30 gtu, ktorg balik pulau Borneo..haha..

+ Hmm..what a wonderful experience!! =)


No comments:

Related Posts with Thumbnails