08 April 2010

Rakan Diskusi

Huh..ari ne aku bangun jam 11.30..lmbat gila owh..

Semua gara2 tngok MU klah la ne..haha..

Nasib baek smpat solat Subuh..fuh..



  • Pastu..aku buka facebook, ish..sket2 fb..cam ketagih sudah..huhu..
  • Banyak org discuss psl interview dorg..ye la, result temuduga upu dah kluar, so ramai la org panik..
  • Alaa..rilek la, buat apa nak panik kan..
  • Bukannya mati pun..hahaha!!
  • Say no to panic!!

~Aku pun bagi laa info and tips ngan diorang bab aku pun dah merasai suasana interview tu even aku x dapat scholarship dya..uhuh, sdeyh..

~Interview klau x pandai control bley stress owh, tp bila da under control cam best plak..cakap style fren2 pun bleh..

~Aku wish kan korang smua gud luck for scholarship and upu interview..walau hajat di hati ingin join di-interview skali tp x dpat pla..xpela, xde rezeki..

~Lastly, klau inginkan sesuatu..berusaha la sungguh2..pasti SUCCESS in ur hand!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails