07 April 2010

Masa Depanku

~Hmm..dah sebulan result spm kluar, tp kesan dia msh melekat kat kpala aku ne..

~Da x guna lg nak mengeluh, da terjadi, apa bley buat kan..huh


~Tiba-tiba timbul rasa kesal bab sgala impian menggunung sebelum ni cam dah x berguna...

~Nak apply my dream U pun x dapat..uhuh..sdeyh



Sekarang ne..still runsing...dan runsing..kemana laa ak lepas ni..
matrik ke, uitm ke atau mana2 laa..
Hmm..org cakap matrik bnyak dugaan, better amik asasi terus..
Makcik pun haramkan aku pi matrik..haha..lawak!
!

  • Tapi, bila difikirkan balik, mungkin ada hikmah kenapa Allah x bagi aku str8 A..
  • Ye la..bila da sangkut 1 nie, parents pun suruh laa amik medic...at least amik farmasi...bleh tolong abah nanti kononnya..haha
  • So, klau aku dpat str8 ari tu, mesti ak da konfem2 amik engineering pastu apply jpa ke, mara ke..
  • Maybe Allah nak aku amik medic kot..tolong saudara semuslim yg lain..penyakit pun da macam2 skrg..
  • Dulu aku ska engineering pun pasal nak dapat banyak duit..senang kerja..suka fizik..ntah apa yang fizik da pukau aku smpai ska sgt dgn dya..ish..
  • Xpela..apa2 pun, aku tetap bersyukur dgn result yg aku dapat ni..amin..=)

No comments:

Related Posts with Thumbnails