23 April 2010

Oh Wanita...

Wahai wanita sekalian...

Orang selalu cakap, kelemahan seorang LELAKI adalah WANITA...

Aku pon x taw sejauh mana kesahihannya..

It's actually depends individually...

Ada jgk org kata...

LELAKI yang baik untuk WANITA yang baik n sebaliknya...

Hmm..mcm2 laa..

Ni blom lagi ak letak hadis kat sini..

Konfem korang skip baca kan...

Hahaha..

So ak nak share skit laa...

Pasal jenis pompuan yg ak cari n yang ak meluat...huuu...

Meh aku start ngan yg positive dlu..

WANITA YANG KU CARI
1. First of all, mesti laa muslim kan..

2. Solehah la yang penting, jaga 5 waktu...
kalau aku tersasar dari jalan yang benar, masih ada dya tuk guide ak balik..

3. X banyak songeh..

4. Always smiling =)...
Baru laa sejuk ati ne hari2..hehe..

5. Behavior mesti baik...
Kalau muka lawa tapi perangai cam setan x guna jgk kan..

6. Pandai jaga hati org lain..Orang nak marah pon susah..

7. Bersifat sederhana..

8. Mempunyai perasaan malu yang kena pada tempatnya..macam bergaul lebih2 ngan lelaki n so on..

So, itu la antara kriteria yang diperlukan..hehe..

Skrg kita masuk bab pompuan yang ak meluat plak..


WANITA YANG AKU MELUAT

1. Meluat tengok pompuan muslim bergaya lebih2..
wei, kamu tu org islam..kena tutup aurat..x paham bahasa ker??

2. Meluat dgn pompuan yg buat suara manja bila ckp ngan lelaki..
Puihh!!!

3. Meluat dgn pompuan yang kuat gossip@mengumpat..
Macam la diri tu perfect sangat..

4. Meluat tngok pompuan yang anggap dorang cantik, pastu x mau kawan pompuan yang dorang rasa x cantik..ish..

5. Meluat tngok pompuan yang suka tarik perhatian org ngan macam2 cara yang aku x suka..

6. Meluat ngan pompuan yang minta kredit hp bab dorang ingat da berjaya buat ak suka kat dya...bluueeeekkkkk!!!

7. Meluat ngan pompuan yang naik angin x tentu pasal..mau tunjuk ganas konon..ceh..

Ish..knapa laa wujud org macam dorang neyh..

Merosakkan keharmonian hidup ja..

And..

Mesti ada antara reader ni yang kutuk ak balik kan..

"Eleh, x suka orang macam ni konon..sedangkan dya lagi teruk"

Ok, memang ak mengaku, aku pon ada jgk terbuat perkara2 yang meluatkan org sbagai seorang lelaki..

Tapi, orang bleh berubah menjadi lebih baik..

So, aku ni pon masih dalam proses pembaikan diri..

Oleh yang demikian, kepada wanita2 di luar sana yang terbaca benda neyh..

Pandai2 lah korang fikir kamu di bahagian mana arr..

Bak kata Nabil

Lu Pikirlah Sendiri!!


1 comment:

cik ina said...

setuju dengan pendapat tu.

Related Posts with Thumbnails