29 April 2010

Menanti Penuh Keraguan..

Harinya semakin tiba..

Tuk aku n rakan2 seperjuangan mengorak langkah..

Menuju destinasi pilihan hati..

Yang dirancang sejak kecil..

Yakni cita2..

Atau..
plan yang baru dibuat..

bila SPM x seberapa..

melupakan segala cita..
Ada yang pi matrix..

ada yang tunggu ipta..ada yang mengambil jalan unique..huhu..



Sdah 2 minggu ak kerja..

Jadi pembantu pengawas jer..

di uitm..

Penat jgk laa..

1st tym sakit pinggang macam nak patah..

Balik rumah terus tido..ZZzzzz


Gaji pon "boleh tahan laa"..

Hahaha...

Hari ni..


Aku discuss2 sket ngan bekas Keps SEMAI 2009..

Rakan sekerja ak..hehe..

Ak tanya dya sambung mana lepas ni..

Dya kata target upu, masuk uia..

Amik perubatan d ctu..

Smoga berjaya ak doakan..

Pastu dya tanya aku..

Then aku jd blank..

Aku mau pi mana arr??

Ak kata pi Kolej Mara Kuala Nerang..

X lama lg nak berangkat...

Tapi hatiku berbelah bagi..

Ntahlah..

Matrix ak da tolak tepi..

Upu x taw lagi..

Huh..

Antara cabaran terbesar adalah membuat pilihan..

Fuh, memang btol2 mencabar..

Xpe..ak da nekad..

Teruskan pilihan tuk pi Kuala Nerang

Kita hanya mampu merancang..

Namun Allah Maha Mengetahui..

Apa yang terbaik untuk hambaNya..

Chayo2 =)


No comments:

Related Posts with Thumbnails