03 November 2010

Huu...Panas..

Ahli rumah yang baru
Akhirnya, penderitaan ku ketika mandi di awal pagi akan sampai ke penghujungnya..
Yeah!!!!! 

Syukran jazilan banyak2 ye tuan rumah yakni Tuan Said bab sponsor 'sakhona' baru..memang sumbangan anda amat dinantikan selama ini...

Tapi yang gua sedih, pekerja yang pasang benda tu buat rumah kitorang banjir, pastu buat x tahu lagi tu!! Xpa, gua sabar, ni tempat diorang, boleh la dorang tunjuk belang, nasib baek iman di dada kuat..heh~

Kesian member aku kena bersihkan rumah. Dah la penat dari kuliah, pastu kena mop lantai lg. Banyakkan bersabar ya. Macam la x biasa kan??


Waa..rajinnya

"Hmm..lepas ni aku mau vacuum plak laa"

"Adeh..banyaknya mau cuci"

Kalau mak bapak korang nampak ni, konfem bangga weyh!!


P/S : Pergh..nikmatnya mandi!! Macam dalam spa woo!! 


3 comments:

Aliya Najiha said...

si wawan ka cuci tandas tuh? hahaha. X)

Feez™ said...

gitu la lbh kurang..
hehe~

wawan said...

nda paya la kau lbh kurang sna bean.. hakikatnya manusia yg kau KANDIT gmbr tu ialah aku jg~~~~


waaaaaaaaaaa!~ malunya.. wakakakaka..

hi alya! :)

Related Posts with Thumbnails