06 November 2010

Budak-budak Dan Nakal

2-3 hari ni, aku dan yang laen di Kaherah, ada program penting, so kitorang mengorbankan jiwa dan raga untuk berusaha menghadirkan diri...

Alkisah, time kitorang menunggu tramco sampai, ada la bebudak arab ni datang mengacau gila-gila. Sempat lagi mengorat banat-banat..ish3, ni nanti bila besar memang sah, jadi buaya darat kaw-kaw punya...

"Ni la budak arab paling 'kick' pernah aku jumpa!!" saiful menyatakan ketidakpuashatian. Mungkin cinta hatinya turut dingorat


"Alaa, rilek laa. Budak lagi pun," gajah mententeramkannya.

Sesungguhnya, kami memang pandai manipulasi keadaan, ajar diorang menari sumazau yang x berapa nak jadi..heh~


video

Oleh yang demikian, maka berbanggalah orang yang mencipta tarian sumazau ini kerana tarian anda telah sampai di bumi Mesir~


P/S : Mak bapak budak-budak ni x risau ke biar anak berkeliaran malam-malam?? Hmm..x paham aku..

3 comments:

Aliya Najiha said...

tak macam sumazau pun dorang menari. hahahaha. sumpah kelakar! XD

ke kamu yg tak pandai ajar noh? c epul ka ajar tu? haha XD

Feez™ said...

eh..bukan aku yg ajar tu..
si gajah a.k.a razif...haha
smart kan??

Aliya Najiha said...

oh si gajah ka pulak. haha. patot la~ smart2.. koh3. X)

Related Posts with Thumbnails