13 November 2010

Futsal Mari..

Hari ni aku penat yang teramat. Ada tournament futsal anjuran PCZ. Dengan perasaan yang berkobar-kobar, aku bangun sebelum subuh.  Solat hajat bagi menang~

Peh, semangat!!!

*******

Kitorang maen ikut kumpulan SC. Nama kumpulan, 'Tajikistan'...Smart ker?? Aku pun x tau..Wallahualam..

Yang aku sedih, group aku semua kecik2, pastu kena lawan budak Tahun 2 n 3. Memang tda harapan laa kalau nak angkat trofi sebiji..


"Macam mana strategy kita ni?" aku bertanya


"Kita maen formasi 2-1-2, okeh?" faiz bagi candangan..

"Boleh2," kata loy


Perlawanan pertama, group aku lawan team Syria. Nama team macam cincai tapi maen ala-ala Jerman woo!! Gila eh..


Zuup..bola di sebelah kiri...zuup..bola di kanan sudah..zuup lagi..bola hilang. Rupanya gol..adeh..tapi nasib baek tembus 1 gol je bab defender team aku memang hebat dan kencang yakni Yuz a.k.a Kobe..haha, respect la sama lu..
Team seterusnya, khabar yang sama jugak iaitu 'kalah'...adeh

Penuh dengan semangat kesukanan nampaknya di situ..


*****

Xpa, biarpun kalah, namun ukhuwwah sesama kita semakin erat, x gitu?? Apa-apa pun, hari ni kita enjoy!! 

Time maen futsal pun kena ingat Tuhan okay~

Ada muka-muka Tajikistan x??

P/S : Yang gua highlight tu gua tipu...




No comments:

Related Posts with Thumbnails