05 November 2011

Selamat datang November..


Juga, selamat datang Zulhijjah =)


 *******


November,
bulan istimewa datang lagi
Setiap kali kedatangannya membuat saya mengira-ngira hari berapa lama sudah saya hidup, atau mungkin berapa lama lagi akan hidup. Wallahualam.

Bulan november kali ni menjanjikan kehidupan yang lebih sesak. Aktiviti di sana-sini. Oleh kerana saya hanya ahli biasa, maka menjadi lumrah untuk mengikut sahaja telunjuk mereka. Tapi, saya juga punyai perancangan sendiri. Yang saya rasakan akan terlaksana, dengan izinNya.

Yang saya takut, apa yang dirancang dengan tekun, akhirnya berlalu begitu sahaja. Hmm..memang saya belum bersedia menghadapi situasi sedemikian =(



Ok lah, nak kemas pakaian. Hari ni gerak ke kampung halaman aka cairo, err..padahal tempat saya yang lebih kampung sebenarnya. Esok kami akan berjihad. Parang sudah diasah setajam-tajamnya. Semoga nyawa-nyawa yang akan kembali, pergi dengan tenang. Sesungguhnya, kamulah jiwa-jiwa yang terpilih ^^




*******

1. Akan saya kembali bercerita tentang Aidiladha, tapi bukan dalam masa terdekat. Ada masalah connection di Cairo nanti

2. Kepada ahli keluarga, selamat hari raya aidiladha. Pohon seribu keampunan andai ada mengguris hati selama diri ini bernafas

3. Kepada Uda, tahniah jadi olahragawan sekolah. Dulu along pun sket lagi jadi olahragawan, tapi Tuhan x bagi, takut takbur jadinya. Jangan lupa belajar ya

4. Kepada semua muslimin muslimat, kullu sanah wa antum toyyibeen =). semoga aidiladha kita kali ini lebih diredhaiNya

amin...


No comments:

Related Posts with Thumbnails