13 March 2011

Bila lahirnya kesepian..




hari-hari yang hilang,
bersama angin yang berlalu pergi,
cuba untuk bertahan, 
terfikir nasib waktu yang menghilang,
terfikir juga hari-hari yang mendatang,
lalu kesepian lahir dengan perlahan

apakah bersedia sudah,
semuka kitab-kitab ilmu badan..
ah... 


Angkasa biru Ardhul Kinanah




Ternyata, aku semakin dilanda kebosanan. Kalau bukan futsal, panggung wayang atau tidur. Semuanya berputar, umpama roda, tiada henti. Apakah ini simptom-simptom yang menandakan aku perlu kembali sudah?




Tapi, aku pula belum lagi sedia bersemuka Tuan Eslam, Miss Amal Fauzi dan err..yang laen aku lupa. Biasalah, cuti sakan. Aduh, student apa aku ni, dasar pelupa~


******

Oh ya, takziah kepada kalian yang berada di negara Matahari Terbit. Nampaknya jadual pelancongan aku ke sana terpaksa di"arrange" semula. Huh. 

Itulah, Tuhan Sudah Uji Namun Ada Masih Ingkar..


Renung-renungkan dan selamat beramal ^^





2 comments:

Dayana Nali said...

like! ow ya, nice blog song :) i like it agaain :)

Unknown said...

haha..well, thanks la arr..

Related Posts with Thumbnails